EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО РОЗРОБКИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ РЕГІОНУ
Н. В. Бондарчук

Назад

УДК: 353.9:332.146.2

Н. В. Бондарчук

МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО РОЗРОБКИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ РЕГІОНУ

Анотація

Досліджено та визначено необхідність і основні шляхи формування державної політики розвитку інноваційного потенціалу регіонів з урахуванням концепції маркетингу регіону.

Necessity and the basic ways of formation of a state policy of development of innovative potential of regions taking into account the concept of marketing of region is investigated and defined.

№ 7 2011, стор. 85 - 87

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 173

Відомості про авторів

Н. В. Бондарчук

к. е. н., доц., докторант, Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.