EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПАРКУ
І. Б. Чудаєва

Назад

УДК: 322,122.5

І. Б. Чудаєва

МАРКЕТИНГ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПАРКУ

Анотація

Проаналізовано досвід функціонування зарубіжних та вітчизняних технопарків, зроблена оцінка впливу маркетингу на їх становлення та розвиток. Виокремленні найбільш ефективні форми впливу маркетингу на функціонування технопарків. Внесені пропозиції стосовно удосконалення маркетингового забезпечення технопарків України.

Experience of functioning of foreign and domestic technoparks is analysed, done estimation of influence of marketing on their becoming and development. The most effective forms of influence of marketing are distinguished on functioning technoparks. Made suggestions in relation to the improvement of the marketing providing of technoparks of Ukraine.

№ 8 2011, стор. 15 - 17

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 751

Відомості про авторів

І. Б. Чудаєва

к. т. н., доцент, Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.