EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СТРАТЕГІЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЕТАПИ ЇЇ ФОРМУВАННЯ
В. В. Савельєв

Назад

УДК: 339.138

В. В. Савельєв

СТРАТЕГІЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЕТАПИ ЇЇ ФОРМУВАННЯ

Анотація

У статті розглянута сутність стратегії глобальної маркетингової діяльності та її значення для суб’єктів національних товарних ринків. Запропоновано поетапну процедуру формування глобальної стратегії, що грунтується на послідовності прийняття стратегічних рішень при виході підприємства на глобальний ринок.

The article concerns with the concept of global marketing strategy and its importance for the participants of national product markets. The step-by-step procedure of the global strategy development is proposed, based on the sequence of strategic decisions in the course of company’s entry into global market.

№ 9 2011, стор. 70 - 72

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 345

Відомості про авторів

В. В. Савельєв

аспірант, КНУ імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.