EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СТРАТЕГІЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Н. В. Семенченко

Назад

УДК: 334.012.61

Н. В. Семенченко

СТРАТЕГІЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

Досліджується стратегія диверсифікації підприємств. Аналізуються тенденції історичного розвитку компаній та засоби їх експансії. Доводиться результативність зв’язаних поглинань як більш ефективних, ніж незв’язаних, що підтверджує положення про успішні злиття, в яких споріднений характер двох компаній, що зливаються, визначається наявністю в них однакових кодів стандартної галузевої класифікації — Standard Industrial Classification (SIC).

The article studies the strategy of diversification enterprises. It analyzes trends in the historical development of companies and their means of expansion. It proved the effectiveness ofrelated acquisitions as more effective as opposed to unrelated, which confirms the position of uccessful merger in which the kindred nature of the two merging companies defined by the presence the same Standard Industrial Classification (SIC) codes.

№ 11 2011, стор. 36 - 38

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 638

Відомості про авторів

Н. В. Семенченко

к. е. н., доцент кафедри теоретичної та прикладної економік, Національний технічний університет України "КПІ"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.