EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СИНЕРГЕТИЧНИЙ ЕФЕКТ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
К. О. Сорока

Назад

УДК: 658.8

К. О. Сорока

СИНЕРГЕТИЧНИЙ ЕФЕКТ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

Розкрито актуальну проблему застосування механізму синергетичного ефекту в діяльності машинобудівного підприємства. Розглянуто поняття синергетичного ефекту, особливості діяльності синергії в маркетингу, наведено методологію та розрахунок синергізму на прикладі ЗАТ "ВО Дніпропетровський приладобудівний завод".

It was disclosed the actual problem of the using of mechanism of the synergistic effect in activity of the engineering enterprise. The essence of synergy, the features of synergistic effect in marketing was showed in this article. The methodology and calculation of synergy was considered on the example of Closed Joint Stock Company "Dnepropetrovsk Instrument-Making Plant".

№ 12 2011, стор. 61 - 63

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 464

Відомості про авторів

К. О. Сорока

старший викладач кафедри менеджменту, Дніпропетровська державна фінансова академія

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.