EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
М. О. Багорка, І. А. Білоткач

Назад

УДК: 339.138

М. О. Багорка, І. А. Білоткач

ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Анотація

Стверджується, що орієнтація на інноваційний шлях розвитку вимагає від товаровиробників наявності асортименту, який складається як мінімум з кількох різновидів продукції, що знаходяться на різних етапах життєвого циклу i взаємно доповнюють один одного тобто потребує диверсифікації виробництва.

№ 10 2009, стор. 17 - 21

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 996

Відомості про авторів

М. О. Багорка

к. с-г. н., доцент кафедри маркетингу, Дніпропетровський державний аграрний університет


І. А. Білоткач

к. е. н., старший викладач кафедри маркетингу, Дніпропетровський державний аграрний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.