EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МЕТОДОЛОГІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ДАНИХ ДО ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ
С. П. Шубін

Назад

УДК: 35.07

С. П. Шубін

МЕТОДОЛОГІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ДАНИХ ДО ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ

Анотація

У статті висвітлюються методи та технології підготовки даних, отриманих за результатами політичного маркетингового дослідження, до політичного маркетингового аналізу в галузі державного управління. Обгрунтовується застосування статистичних методів дослідження в політичному маркетингу.

The article covers the methods and technologies of data obtained as a result of political marketing research to political marketing analysis in public administration. Substantiated the use of statistical methods in political marketing.

№ 12 2011, стор. 107 - 110

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 729

Відомості про авторів

С. П. Шубін

кандидат політичних наук, докторант Інституту проблем державного управління та місцевого самоврядування, Національна академія державного управління при Президентові України

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.