EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИКОРИСТАННЯ СЦЕНАРНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ КОРЕГУВАННЯ ЗНАЧЕНЬ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ КРИЗИ
К. В. Войтович

Назад

УДК: 339.138:368

К. В. Войтович

ВИКОРИСТАННЯ СЦЕНАРНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ КОРЕГУВАННЯ ЗНАЧЕНЬ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ КРИЗИ

Анотація

У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання сценарного підходу для оптимального корегування значень елементів системи страхового маркетингу в страховій компанії в умовах кризи.

The article deals with the theoretical and practical aspects of using jf scenario approach for optimal correction insurance marketing elements in insurance company in crisis.

№ 13 2011, стор. 38 - 44

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 494

Відомості про авторів

К. В. Войтович

аспірант кафедри банківської справи, Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.