EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПОЛІТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ У ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ: СОЦІОМЕТРИЧНИЙ ПІДХІД
С. П. Шубін

Назад

УДК: 35.074.5

С. П. Шубін

ПОЛІТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ У ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ: СОЦІОМЕТРИЧНИЙ ПІДХІД

Анотація

Стаття присвячена теоретико-методологічному обгрунтуванню використання соціометричного наукового потенціалу впливу на масову поведінку (мікро- і макросоціальних груп) у політичному маркетингу з метою удосконалення ефективності державного управління в Україні.

The article is devoted the teoretiko-methodological ground of use the sociometric scientific potential of influence on a mass conduct (mikro- and macrosocial groups) in the political marketing with the purpose of improvement efficiency of state administration in Ukraine.

№ 13 2011, стор. 73 - 76

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 672

Відомості про авторів

С. П. Шубін

кандидат політичних наук, докторант, Інститут проблем державного управління та місцевого самоврядування Національної академії державного управління при Президентові України

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.