EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИЗНАЧЕННЯ НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНОГО ВАРІАНТА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ
К. В. Войтович

Назад

УДК: 339.138:368

К. В. Войтович

ВИЗНАЧЕННЯ НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНОГО ВАРІАНТА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ

Анотація

У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти визначення найефективнішого варіанта маркетингової стратегії в конкретних ринкових умовах. Визначено місце маркетингового стратегічного планування в процесі досягнення страховою компанією поставлених цілей.

The article deals with the theoretical and practical aspects of determination of the most effective variant of marketing strategy in certain market conditions. It was determinate the place of the marketing strategic planning in the process of achievement of the strategic aims of insurance company.

№ 14 2011, стор. 62 - 66

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 437

Відомості про авторів

К. В. Войтович

аспірант, Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.