EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ЗНИЖЕННЯ КУПІВЕЛЬНОЇ СПРОМОЖНОСТІ
В. В. Савельєв

Назад

УДК: 65.012.2

В. В. Савельєв

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ЗНИЖЕННЯ КУПІВЕЛЬНОЇ СПРОМОЖНОСТІ

Анотація

У статті розглянуті базові сегменти споживачів, проаналізовані їх мотиви споживання. Розроблена модель зміни поведінки споживачів в умовах зниження купівельної спроможності та запропоновані рекомендації щодо ефективних стратегічних дій з метою підвищення конкурентоспроможності ринкової пропозиції.

№ 11 2009, стор. 46 - 48

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 730

Відомості про авторів

В. В. Савельєв

аспірант, економічний факультет, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.