EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

РОЛЬ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ АВІАКОМПАНІЙ
К. І. Маліношевська

Назад

УДК: 339.13; 658.8+659

К. І. Маліношевська

РОЛЬ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ АВІАКОМПАНІЙ

Анотація

У статті розглянуто причини виникнення ІМК, визначена роль ІМК для авіакомпаній. Запропоноване узагальнення поглядів на проблему ІМК, розглянуті переваги і недоліки ІМК для авіакомпаній.

The paper considers the causes of IMC, IMC defined role for the airlines. The proposed generalization of views on the problem of IMC, discussed the advantages and disadvantages of IMC for airlines.

№ 20 2011, стор. 77 - 80

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 407

Відомості про авторів

К. І. Маліношевська

аспірант, Національний авіаційний університет, ІЕМ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.