EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ МАШИНОБУДІВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ПРИБУТКОВОСТІ КЛІЄНТА
О. Ю. Могилевська

Назад

УДК: 338.22.021.4

О. Ю. Могилевська

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ МАШИНОБУДІВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ПРИБУТКОВОСТІ КЛІЄНТА

Анотація

У статті розкриваються особливості формування системи маркетингового управління на підприємствах машинобудування. Обгрунтовано необхідність машинобудівного підприємства в CRM-системі з метою підвищення ефективності бізнес-процесів, в тому числі й через управління лояльністю партнерів.

The article deals with the peculiarities of forming of the system of marketing management at engineer enterprises. The necessity of the CRM for engineer enterprises, including a management loyalty of partners is grounded.

№ 21 2011, стор. 66 - 70

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 701

Відомості про авторів

О. Ю. Могилевська

аспірант, Європейський університет, м. Київ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.