EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ
О. Ю. Могилевська

Назад

УДК: 338.22.021.4

О. Ю. Могилевська

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ

Анотація

У статті розкриваються особливості формування системи організації маркетингової інформації на підприємствах машинобудування. Обгрунтовано необхідність готовності машинобудівного підприємства до ефективного використання маркетингової інформації з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства.

The article deals with the peculiarities of forming the system of organization of marketing information at engineer enterprises. The necessity of engineer enterprise and his readiness to the effective use of marketing information with the purpose of increase of competitiveness are grounded.

№ 22 2011, стор. 82 - 85

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 212

Відомості про авторів

О. Ю. Могилевська

аспірант, Європейський університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.