EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ІННОВАЦІЙНОГО ТОВАРУ
У. О. Балик

Назад

УДК: 339.138

У. О. Балик

ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ІННОВАЦІЙНОГО ТОВАРУ

Анотація

Запропоновано нову модель життєвого циклу інноваційного товару, яка розглядатиметься із позицій споживача продукції. Встановлено графічну і аналітичну моделі розрахунку збитків, які виникатимуть на підприємстві у випадку незастосування будь-яких заходів до інформування і залучення потенційних споживачів виготовленої інноваційної продукції. Запропоновано метод розрахунку витрат, які можна спрямовувати на здійснення рекламної діяльності.

№ 13 2009, стор. 27 - 29

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 186

Відомості про авторів

У. О. Балик

кафедра менеджменту і міжнародного підприємництва, Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.