EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ БРЕНДА КРАЇНИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ УКРАЇНИ
О. В. Антонюк

Назад

УДК: 330.322

О. В. Антонюк

СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ БРЕНДА КРАЇНИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ УКРАЇНИ

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан інвестиційної привабливості України, виокремлено фактори, що формують інвестиційну привабливість національної економіки, розкрито взаємозалежність та взаємовплив національної інвестиційної привабливості України та стратегії просування бренда країни.

The paper presents the current stage of Ukraine’s investment attractiveness, specifically mentions the factors, which shape the investment attractiveness of the national economy, discloses the interdependence of the national investment attractiveness of Ukraine and country brand promotion strategy.

№ 2 2012, стор. 33 - 36

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 774

Відомості про авторів

О. В. Антонюк

аспірант кафедри міжнародної економіки економічного факультету, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.