EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ
Л. І. Паращенко

Назад

УДК: 351/354:[371]

Л. І. Паращенко

НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз загальної середньої освіти (ЗСО) як державної управлінської послуги. Запропоновано використання концепції управління відносинами з клієнтами для стратегічного та тактичного державного управління освітою та визначено її можливості й обмеження в сучасних умовах адміністративної реформи.

The article presents a theoretical analysis of general secondary education (GSE) as the state managerial services. Use of the concept of customer relationship management for strategic and tactical public management of education is proposed and its capabilities and limitations in modern terms of administrative reform are defined.

№ 4 2012, стор. 102 - 105

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 395

Відомості про авторів

Л. І. Паращенко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри управління освітою, Національна академія державного управління при Президентові України

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.