EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОЇ МОДЕЛІ РЕГУЛЮВАННЯ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КРИМУ
Е. Ю. Росенко

Назад

УДК: 338.46.009.12

Е. Ю. Росенко

МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОЇ МОДЕЛІ РЕГУЛЮВАННЯ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КРИМУ

Анотація

У статті освітлені і вимагають глибшого вивчення питання вдосконалення управління сферою туристських послуг на регіональному рівні, організації і координації діяльності суб’єктів індустрії туризму. В зв’язку з цим виникає потреба в науковій і практичній розробці ряду засадничих теоретичних і практичних пропозицій, рекомендацій і напрямів удосконалення ринкових інструментів в управлінні сферою туристських послуг з метою задоволення в них потреб населення і розвитку економіки Кримського регіону. Проведений аналіз, який дає можливість об’єктивно оцінити міру розвитку туристичного комплексу і виявити основні проблеми розвитку. Також приведені рекомендації щодо вдосконалення моделі регулювання туристської діяльності в АР Крим.

№ 6 2012, стор. 44 - 48

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 670

Відомості про авторів

Е. Ю. Росенко

старший викладач, Севастопольська філія Європейського університету

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.