УДК: 338.46.009.12
Е. Ю. Росенко
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОЇ МОДЕЛІ РЕГУЛЮВАННЯ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КРИМУ
Анотація
У статті освітлені і вимагають глибшого вивчення питання вдосконалення управління сферою туристських послуг на регіональному рівні, організації і координації діяльності суб’єктів індустрії туризму. В зв’язку з цим виникає потреба в науковій і практичній розробці ряду засадничих теоретичних і практичних пропозицій, рекомендацій і напрямів удосконалення ринкових інструментів в управлінні сферою туристських послуг з метою задоволення в них потреб населення і розвитку економіки Кримського регіону. Проведений аналіз, який дає можливість об’єктивно оцінити міру розвитку туристичного комплексу і виявити основні проблеми розвитку. Також приведені рекомендації щодо вдосконалення моделі регулювання туристської діяльності в АР Крим.
№ 6 2012, стор. 44 - 48
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 670