EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВІ МОЖЛИВОСТІ БАНКІВ І СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ
Г. І. Олійник

Назад

УДК: 336.71

Г. І. Олійник

МАРКЕТИНГОВІ МОЖЛИВОСТІ БАНКІВ І СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ

Анотація

У статті розглянуті основні канали збуту банківських та страхових послуг у залежності від моделі співпраці банків і страхових компаній. Надано характеристику каналам продажів банківського страхування.

The article deals with the main distribution channels of banking and insurance services, depending on the model of cooperation between banks and insurance companies. The characteristic channels sales banking insurance is given.

№ 8 2012, стор. 76 - 78

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 656

Відомості про авторів

Г. І. Олійник

аспірант кафедри страхування та ризик-менеджменту, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.