EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
О. Ю. Могилевська

Назад

УДК: 338.22.021.4

О. Ю. Могилевська

МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Анотація

У статті розкриваються теоретико-методичні підходи до сутності поняття маркетингового управління підприємством. Обгрунтовано визначення маркетингового управління як системи, що є базовою складовою загальної системи управління підприємством.

The article deals with the theoretical methodical approaches to essence of concept of marketing management by an enterprise. Determination of marketing management as the system that is the base constituent of general control system by an enterprise is grounded.

№ 11 2012, стор. 16 - 20

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 673

Відомості про авторів

О. Ю. Могилевська

к. е. н., доцент кафедри економіки та менеджменту, "Міжнародний університет", м. Київ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.