EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СИСТЕМА ЗБАЛАНСОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ПОКАЗНИКІВ У ПРОЕКТАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ ВИДІВ ПАСАЖИРСЬКОГО РУХОМОГО СКЛАДУ ЗАЛІЗНИЦЬ
О. В. Бакалінський

Назад

УДК: 338.47 + 338.467.4:629

О. В. Бакалінський

СИСТЕМА ЗБАЛАНСОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ПОКАЗНИКІВ У ПРОЕКТАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ ВИДІВ ПАСАЖИРСЬКОГО РУХОМОГО СКЛАДУ ЗАЛІЗНИЦЬ

Анотація

Впровадження перспективних видів пасажирського рухомого складу залізниць призводить до виникнення різноманітних ефектів у суб’єктів процесу перевезень. Вплив ставлення пасажирів до обслуговування на фінансові результати проектів закупки рухомого складу запропоновано враховувати за допомогою системи збалансованих маркетингових показників. Удосконалені методи розроблення такої системи.

The perspective passenger rail road rolling-stock implementation creates different effects for participators at transportation process. Influence of passengers attitude at service to financial results of rolling-stock purchasing projects are estimating by marketing balanced scorecard. The methods of balanced scorecard development were improved.

№ 11 2012, стор. 36 - 40

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 653

Відомості про авторів

О. В. Бакалінський

к. е. н., доцент, Національний технічний університет України "КПІ"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.