EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ПОНЯТТЯ "НОВИЙ ТОВАР"
Ю. Г. Варава

Назад

УДК: 338.2

Ю. Г. Варава

ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ПОНЯТТЯ "НОВИЙ ТОВАР"

Анотація

У роботі досліджено та систематизовано теоретичні підходи до визначення поняття "новий товар". Дослідження розглядає найбільш поширені класифікації нових товарів та відображає їх значення для сучасних підприємств.

The paper studies and systematizes theoretical approaches to the definition of "new good". The study considers the most common classification of new goods and reflect their sense for the modern enterprises.

№ 13 2012, стор. 57 - 59

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 669

Відомості про авторів

Ю. Г. Варава

аспірант кафедри менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.