EnglishНа русском

Назад

УДК: 658.3108; 334.012.82

А. М. Чушак-Голобородько

ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ МОДЕЛЕЙ МОТИВУВАННЯ СУБ'ЄКТІВ КРЕАТИВНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Анотація

У статті ідентифіковано перелік і розкрито сутність факторів, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативно-інвестиційної діяльності, а також встановлено відносну важливість цих факторів і зв’язки між ними. Для виконання цього завдання проведено емпіричне дослідження у середовищі промислових підприємств для отримання первинної інформації, застосовано метод експертних оцінок і матричний метод для обробки даних.

The list and the essence of the factors that influence the effectiveness of models to motivate business creatively and investment activities are identified and the relative importance of these factors and relationships between them are established in the article. For this purpose an empirical study conducted among industrial enterprises to obtain primary data, apply the method of expert evaluations and matrix method for processing the information received.

№ 16 2012, стор. 8 - 11

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 691

Відомості про авторів

А. М. Чушак-Голобородько

аспірант кафедри фінансів, Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.