EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІДЕНТИФІКУВАННЯ УЗГОДЖЕНОСТІ ПОТРЕБ У СИСТЕМІ МОТИВУВАННЯ КРЕАТИВНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
О. Є. Кузьмін, А. М. Чушак-Голобородько

Назад

УДК: 658.3108; 334.012.82

О. Є. Кузьмін, А. М. Чушак-Голобородько

ІДЕНТИФІКУВАННЯ УЗГОДЖЕНОСТІ ПОТРЕБ У СИСТЕМІ МОТИВУВАННЯ КРЕАТИВНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

У статті розкрито сутність методу ідентифікування узгодженості потреб і цілей підприємства, а також проаналізовано існуючі способи узгодження потреб і цілей підприємства. Це завдання виконано на засадах застосування методу формалізації, порівнянь, а також декомпозиції потреб і цілей у системі мотивування креативно-інвестиційної діяльності підприємств.

The article reveals the essence of the method of identification of needs and coordination of company goals, and analyzes existing methods of coordination needs and company goals. This task is performed on the basis of the method of formalization, comparisons, and the decomposition of the needs and goals in the system to motivate creative activity and investment companies.

№ 17 2012, стор. 4 - 7

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 648

Відомості про авторів

О. Є. Кузьмін

д. е. н., професор, директор інституту економіки і менеджменту, Національний університет "Львівська політехніка"


А. М. Чушак-Голобородько

аспірант кафедри фінансів, Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.