EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МОДЕЛЮВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОГО ВПЛИВУ АВТОДИЛЕРА ТА АВТОВИРОБНИКА НА СПОЖИВАЧА
О. М. Манжура

Назад

УДК: 330.46

О. М. Манжура

МОДЕЛЮВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОГО ВПЛИВУ АВТОДИЛЕРА ТА АВТОВИРОБНИКА НА СПОЖИВАЧА

Анотація

Автором в статті побудовано модель структури взаємодії дилера, виробника і споживача із рефлексією у випадку монобрендового способу побудови бізнесу автодилера. Запропоновано обирати напрям рефлексивного управління споживачем залежно від співвідношення "ефективність-витрати" для автодилера та автовиробника.

In the article developed the model of the structure interaction dealer, producer and consumer with reflection in the case of mono-brand way of building a dealer business by the author. Direction of the reflexive control by the customer choosing to depend of the correlation effective-costs for the car dealer and car manufacturer.

№ 17 2012, стор. 53 - 56

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 624

Відомості про авторів

О. М. Манжура

аспірант кафедри економічної кібернетики та статистики, Класичний приватний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.