МОДЕЛЮВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОГО ВПЛИВУ АВТОДИЛЕРА ТА АВТОВИРОБНИКА НА СПОЖИВАЧА
О. М. Манжура
УДК: 330.46
О. М. Манжура
МОДЕЛЮВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОГО ВПЛИВУ АВТОДИЛЕРА ТА АВТОВИРОБНИКА НА СПОЖИВАЧА
Анотація
Автором в статті побудовано модель структури взаємодії дилера, виробника і споживача із рефлексією у випадку монобрендового способу побудови бізнесу автодилера. Запропоновано обирати напрям рефлексивного управління споживачем залежно від співвідношення "ефективність-витрати" для автодилера та автовиробника.
In the article developed the model of the structure interaction dealer, producer and consumer with reflection in the case of mono-brand way of building a dealer business by the author. Direction of the reflexive control by the customer choosing to depend of the correlation effective-costs for the car dealer and car manufacturer.
№ 17 2012, стор. 53 - 56
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 624