EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ ТА ЕНТРОПІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
А. В. Федорченко

Назад

УДК: 658.8:339.13.07

А. В. Федорченко

МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ ТА ЕНТРОПІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ

Анотація

У статті досліджено питання прийняття управлінських рішень у складних економічних системах з позицій системного підходу. Визначено ключові напрямки розвитку теорії маркетингу та маркетингових досліджень у контексті важливості маркетингової інформації, необхідної для зменшення міри невизначеності зовнішнього бізнес-середовища.

There was investigated the question of managerial decisions acceptance within complex economic systems from positions of system approach. Key trends of marketing and marketing research theory development in the context of marketing information importance, which is necessary for measure of uncertainty of external business environment reduction are determined in the article.

№ 17 2009, стор. 41 - 44

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 165

Відомості про авторів

А. В. Федорченко

к. е. н., доцент кафедри маркетингу, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.