EnglishНа русском

Назад

УДК: 339.372

І. М. Севрук

МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ПРОЦЕСІВ ТРАНСНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ В СФЕРІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

Анотація

Проаналізовано та систематизовано теоретичні підходи до пояснень процесів транснаціоналізації у сфері міжнародної торгівлі. Досліджено види та особливості формування горизонтальних та вертикальних маркетингових мереж транснаціональними корпораціями у сфері роздрібного та оптово-роздрібного товарообігу. Проаналізовано сучасний стан та ключові тенденції розвитку роздрібного сегмента міжнародної торгівлі під впливом процесів транснаціоналізації.

The theoretical approaches to the explanation of transnationalization processes in the field of international trade are analyzed and systematized. The kinds and peculiarities of the horizontal and vertical marketing networks forming by transnational corporations in the field of retail and wholesale and retail turnover are studied. The present situation and key trends of the development of the retail segment of international trade under the transnationalization processes are analyzed.

№ 21 2012, стор. 51 - 55

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 833

Відомості про авторів

І. М. Севрук

аспірант кафедри міжнародної економіки, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.