EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ СУБ'ЄКТІВ ЗА КОНЦЕПЦІЄЮ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Є. В. Гнітецький

Назад

УДК: 330.1

Є. В. Гнітецький

МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ СУБ'ЄКТІВ ЗА КОНЦЕПЦІЄЮ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Анотація

Визначено особливості реалізації концепції сталого розвитку на різних рівнях управління; проаналізовано основні питання, що має вирішувати концепція сталого розвитку. Розглянуто взаємозв’язок маркетингу, концепції сталого розвитку та технопарків. Розроблено критерії оцінки інновацій за концепцією сталого розвитку.

The article presents the peculiarities of implementation of the conception of sustainable development on different management levels; the main tasks of the conception of sustainable development has been analyzed. The interrelation of marketing, conception of sustainable development and technology park has been considered. The assessment criteria of innovations based on the sustainable development has been developed.

№ 24 2012, стор. 76 - 78

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 623

Відомості про авторів

Є. В. Гнітецький

асистент кафедри промислового маркетингу, Національний технічний університет України "КПІ"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.