EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МЕТОДОЛОГІЧНИЙ БАЗИС СЕГМЕНТАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
М. Г. Бойко

Назад

УДК: 338.486

М. Г. Бойко

МЕТОДОЛОГІЧНИЙ БАЗИС СЕГМЕНТАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Анотація

Розкрито актуальність формування, розвитку і підтримки взаємовигідних відносин між туристичним підприємством і споживачем. Обгрунтовано процес структурування й ідентифікації сегментів постійних споживачів щодо їх впливу на функціонування туристичного підприємства. Запропоновано структурно-логічну послідовність сегментації споживачів для виявлення найбільш цінних за параметром прибутковості для підприємства.

Reveals the relevance of the formation, development and support mutually beneficial relationship between tourism businesses and consumers. Substantiated the structuring process and identify segments of consumers with respect to their permanent effect on the operation of tourism enterprises. Proposed structural and logical sequence of the segmentation of consumers to identify the most valuable parameter for profitability for the company.

№ 1 2013, стор. 20 - 24

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 340

Відомості про авторів

М. Г. Бойко

д. е. н., професор, Київський національний торговельно-економічний університет "КНТЕУ"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.