EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ
В. В. Кир'якова

Назад

УДК: 351:659.1

В. В. Кир'якова

НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ

Анотація

Стаття присвячена питанню державного регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет з метою удосконалення механізму державного регулювання рекламної діяльності в Україні.

The article is devoted the question of government control of publicity activity in a network the Internet with the purpose of improvement of mechanism of government control of advertising activity in Ukraine.

№ 1 2013, стор. 128 - 132

Кількість переглядів: 339

Відомості про авторів

В. В. Кир'якова

аспірант, ДонДУУ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.