EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАКОМПАНІЙ В АЕРОПОРТАХ
К. І. Маліношевська

Назад

УДК: 658.018 (045)

К. І. Маліношевська

ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАКОМПАНІЙ В АЕРОПОРТАХ

Анотація

У статті розглянуті проблеми забезпечення якості аеропортових послуг шляхом дослідження задоволення потреб споживачів в цілому та авіакомпаній зокрема. Визначені основні підходи управління якістю в аеропортах. Охарактеризовані типові методи забезпечення належної якості аеропортових послуг.

The article deals with the problem of ensuring the quality of airport services by examining the needs of consumers, such as airlines. The basic quality management at airports. Author examined typical methods ensure the quality of airport services.

№ 3 2013, стор. 55 - 57

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 749

Відомості про авторів

К. І. Маліношевська

аспірант, Національний авіаційний університет, ІЕМ НАУ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.