EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ОБ'ЄКТ КОНТРОЛІНГУ В УПРАВЛІННІ ТОРГОВЕЛЬНИМИ МЕРЕЖАМИ
М. В. Тарасюк

Назад

УДК: 658.12

М. В. Тарасюк

ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ОБ'ЄКТ КОНТРОЛІНГУ В УПРАВЛІННІ ТОРГОВЕЛЬНИМИ МЕРЕЖАМИ

Анотація

У статті досліджено сучасні наукові погляди на сутність, основні складові та характеристики зовнішнього середовища суб’єктів господарювання та визначено на цій основі зміст зовнішнього середовища, як об’єкту контролінгу в управлінні торговельними мережами, виокремлено групи основних зовнішніх факторів та обгрунтовано підхід до формування інформації про стан зовнішнього середовища.

In the article modern scientific looks are explored to essence, basic constituents and descriptions of external environment of subjects of m?nage and certainly on this basis maintenance of external environment, as an object of controlling in a management the networks of auctions, the groups of basic external factors are selected and approach is grounded to forming of state information external environment.

№ 19 2009, стор. 24 - 28

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 714

Відомості про авторів

М. В. Тарасюк

к. е. н., докторант, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.