EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МОНІТОРИНГ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В КОНТРОЛІНГУ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ
М. В. Тарасюк

Назад

УДК: 658.12

М. В. Тарасюк

МОНІТОРИНГ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В КОНТРОЛІНГУ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ

Анотація

У статті обгрунтовано підхід до збору інформації про стан зовнішнього середовища для цілей контролінгу в управлінні торговельними мережами, визначено сутність та основні завдання моніторингу зовнішніх факторів, сформовано перелік основних його інструментів, а також обгрунтовано механізм створення та функціонування системи моніторингу.

In the article approach is grounded to collection of state information external environment for the aims of controlling in a management the networks of auctions, certainly essence and basic tasks to monitoring of external factors, the list of his basic instruments is formed, and also the mechanism of creation and functioning of the monitoring system is grounded.

№ 20 2009, стор. 27 - 31

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 709

Відомості про авторів

М. В. Тарасюк

к. е. н., докторант, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.