EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Ю. Ф. Гудзь

Назад

УДК: 338. 664

Ю. Ф. Гудзь

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

Анотація

Розглянуто й уточнено поняття "стратегія підприємства" у зарубіжній та вітчизняній науковій літературі. Досліджено етапи формування стратегії зростання економічного потенціалу підприємств харчової промисловості.

Y. F. Gudz'

FORMING THE STRATEGY OF GROWING ECONOMIC POTENTIAL IN FOOD INDUSTRY ENTERPRISES: THEORETICAL ASPECTS

Summary

Specified concept "strategy of enterprise" in foreign and domestic scientific literature is analyzed. It was investigated the stages of forming the strategy of growing economic potential in food industry enterprise.

№ 8 2013, стор. 113 - 116

Кількість переглядів: 152

Відомості про авторів

Ю. Ф. Гудзь

к. е. н., доцент, доцент кафедри фінансів, Національний університет харчових технологій, м. Київ

Y. F. Gudz'

PhD in economics, associate professor of finance, National University Food Technologies, Kyiv city

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.