EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВПЛИВ НЕСТАБІЛЬНОГО РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА СТРАТЕГІЧНУ СТІЙКІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ГАЛУЗІ
Г. А. Мохонько

Назад

УДК: 658.5:655.1

Г. А. Мохонько

ВПЛИВ НЕСТАБІЛЬНОГО РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА СТРАТЕГІЧНУ СТІЙКІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ГАЛУЗІ

Анотація

У статті досліджено вплив нестабільного ринкового середовища як потенційного джерела змін, на стратегічну стійкість підприємств видавничо-поліграфічної галузі. Проведено змістовний аналіз категорії "нестабільне ринкове середовище" та визначені його основні ознаки. Показано зв’язок між внутрішнім, зовнішніми факторами, що впливають на стратегічну стійкість підприємства, та підсистемами, що її забезпечують.

In the article analyses the influence of the astable market environment, as potential source of changes, on strategic stability of the enterprises of publisher--polygraphic branch. The substantial analysis of a category "the astable market environment" and its certain basic signs is carried out. Communication between internal, external factors which influence strategic stability of the enterprise, and subsystems that it provide is shown.

№ 20 2009, стор. 49 - 53

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 687

Відомості про авторів

Г. А. Мохонько

старший викладач, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Видавничо-поліграфічний інститут

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.