СУТНІСТЬ ТА СКЛАДОВІ КЛІЄНТ-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
В. В. Лаврененко, І. В. Аніськіна
УДК: 334.02
В. В. Лаврененко, І. В. Аніськіна
СУТНІСТЬ ТА СКЛАДОВІ КЛІЄНТ-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Анотація
Розглянуто сутність поняття клієнт-орієнтованого підходу до управління підприємством у рамках підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено особливості використання даного підходу та його складові. Висвітлено суть концепцій TQM та CRM як найбільш популярних при впровадженні клієнт-орієнтованого підходу. Описано переваги та недоліки клієнт-орієнтованого управління на підприємстві.
V. Lavrenenko, I. Aniskina
THE CORE AND THE COMPONENTS OF THE CLIENT-ORIENTED ENTERPRISE MANAGEMENT
Summary
The core of the client-oriented approach to the enterprise management in the context of increase of competitiveness is considered. The peculiarities of this approach in use and its components are revealed. TQM and CRM concepts as the most popular when the client-oriented approach is being implemented are clarified. The advantages and lacks of the client-oriented enterprise management are described.
№ 12 2013, стор. 58 - 61
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 780