EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ КРАЇНИ
К. В. Кучеренко

Назад

УДК: 339.9

К. В. Кучеренко

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ КРАЇНИ

Анотація

Стаття присвячена розгляду сучасних теоретичних основ організації процесу формування міжнародного туристичного бренду країни.

K. Kucherenko

MODERN APPROACHES TO THE FORMATION OF INTERNATIONAL TOURIST BRAND OF THE COUNTRY

Summary

The modern approaches to the process of forming and development of the international tourist country brand are examined in this article.

№ 12 2013, стор. 96 - 100

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 563

Відомості про авторів

К. В. Кучеренко

аспірант, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

K. Kucherenko

PhD student at Kiev National Taras Shevchenko University

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.