EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЕКОНОМІЧНА ЦІННІСТЬ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ КРАЇНИ
К. В. Кучеренко

Назад

УДК: 339.9.

К. В. Кучеренко

ЕКОНОМІЧНА ЦІННІСТЬ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ КРАЇНИ

Анотація

Стаття присвячена осмисленню концептуальних підходів до визначення економічної цінності міжнародного туристичного бренду країни.

K. Kucherenko

THE ECONOMIC VALUE OF INTERNATIONAL TOURIST BRAND OF THE COUNTRY

Summary

The article is devoted to the comprehension of conceptual approaches to determination of international tourist country brand economic value.

№ 13 2013, стор. 78 - 82

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 774

Відомості про авторів

К. В. Кучеренко

аспірант, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

K. Kucherenko

PhD student at Kiev National Taras Shevchenko University

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.