EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КЛАСТЕРНИЙ АНАЛІЗ МОЛОКОПЕРЕРОБНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В РОЗРІЗІ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Т. М. Пшенична

Назад

УДК: 658.56:637.1

Т. М. Пшенична

КЛАСТЕРНИЙ АНАЛІЗ МОЛОКОПЕРЕРОБНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В РОЗРІЗІ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ

Анотація

У статті наведене та обгрунтоване використання кластерного аналізу для визначення структури маркетингового забезпечення якості продукції молокопереробної галузі.

T. Pshenychna

CLUSTER ANALYSIS OF THE MILK-PROCESSING INDUSTRY UKRAINE IN TERMS OF MARKETING ENSURING PRODUCT QUALITY

Summary

The using of cluster analysis for determination of marketing structure providing with production quality of milk-processing branch is described and well-grounded in this article.

№ 14 2013, стор. 68 - 72

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 377

Відомості про авторів

Т. М. Пшенична

старший викладач кафедри маркетингу, Чернігівський державний інститут економіки і управління

T. Pshenychna

lecturer of the department of marketing, Chernigov state Institute of economy and management,Ukraine

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.