EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
К. Г. Туболець

Назад

УДК: 338.431.8

К. Г. Туболець

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ

Анотація

У статті наведено теоретичні засади формування механізму управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринку. Визначено різницю між маркетингом аграрних підприємств та маркетингом промислових підприємств, комерційних і банківських установ. Проаналізовано поняття "механізм управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств".

E. Tubolets

THEORETICAL BASIS OF FORMATION MECHANISM OF MARKETING OF AGRICULTURAL BUSINESS ACTIVITY IN THE FOOD MARKET

Summary

The article presents the theoretical basis of formation of the mechanism of management of marketing activities of agricultural enterprises in the food market. Defined the difference between marketing of agricultural enterprises and marketing of industrial enterprises, commercial and banking institutions. Analyzed the concept of "control mechanism marketing activities of agricultural enterprises".

№ 14 2013, стор. 83 - 85

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 662

Відомості про авторів

К. Г. Туболець

аспірант, Дніпропетровський державний аграрний університет

E. Tubolets

graduate of the Dnepropetrovsk state agrarian University

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.