УДК: 338.431.8
К. Г. Туболець
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
Анотація
У статті наведено теоретичні засади формування механізму управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринку. Визначено різницю між маркетингом аграрних підприємств та маркетингом промислових підприємств, комерційних і банківських установ. Проаналізовано поняття "механізм управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств".
E. Tubolets
THEORETICAL BASIS OF FORMATION MECHANISM OF MARKETING OF AGRICULTURAL BUSINESS ACTIVITY IN THE FOOD MARKET
Summary
The article presents the theoretical basis of formation of the mechanism of management of marketing activities of agricultural enterprises in the food market. Defined the difference between marketing of agricultural enterprises and marketing of industrial enterprises, commercial and banking institutions. Analyzed the concept of "control mechanism marketing activities of agricultural enterprises".
№ 14 2013, стор. 83 - 85
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 662