EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СЕРВІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ СЕГМЕНТУВАННЯ: МЕТОДИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
Н. І. Ведмідь

Назад

УДК: 658.64-054.6:614.215

Н. І. Ведмідь

СЕРВІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ СЕГМЕНТУВАННЯ: МЕТОДИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

Анотація

Запропоновано методику базових критеріїв сервісно-орієнтованого сегментування споживачів на ринку санаторно-курортних та оздоровчих послуг. На основі проведеного анкетування виокремлено рівень важливості сервісної компоненти при виборі санаторно-курортної та оздоровчої послуги для різних сегментів споживачів.

N. Vedmid

SERVISO-ORIENTED SEGMENTATION: METHOD AND PRACTICAL ASPECTS

Summary

The method of base criteria is offered serviso-oriented segmentation of users at the market of sanatorium-resort and health services. On the basis of the conducted questionnaire the level of importance service is selected components at the choice of sanatorium-resort and health favour for the different segments of users.

№ 15 2013, стор. 41 - 45

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 341

Відомості про авторів

Н. І. Ведмідь

к. е. н., доцент, докторант, Київський національний торговельно-економічний університет

N. Vedmid

PhD Associate Professor, Kiev National Trade & Economic University Kiev, Ukraine

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.