EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Н. В. Струпинська

Назад

УДК: 339.138:65.011

Н. В. Струпинська

МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

У статті обгрунтовано основні етапи методичного підходу до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства, новизна якого полягає у формуванні системи часткових показників за напрямами, які комплексно характеризують складові маркетингової діяльності, що забезпечує комплексне та системне оцінювання ефективності маркетингової діяльності.

N. Strupynska

METHODICAL APPROACH TO EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF MARKETING ACTIVITIES OF THE INDUSTRIAL ENTERPRISE

Summary

The main stages of methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises have been justified in the article; the novelty is the formation of concrete indicators for directions that comprehensively characterize the elements of marketing activities that provides integrated and systematic evaluation of the marketing activities' effectiveness.

№ 17 2013, стор. 93 - 97

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 351

Відомості про авторів

Н. В. Струпинська

аспірант, Харківський національний економічний університет

N. Strupynska

postgraduate, Kharkiv National University of Economics

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.