EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
М. П. Сагайдак, М. І. Іщенко, З. Й. Гелевачук

Назад

УДК: 330.131.5:339.138

М. П. Сагайдак, М. І. Іщенко, З. Й. Гелевачук

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Анотація

У статті узагальнено наукові підходи до визначення сутності поняття "маркетингова стратегія". Доведено, що маркетингова стратегія формується з сукупності тактичних цілей та адаптивних до кон'юнктури ринку маркетингових заходів, реалізація яких сприятиме досягненню корпоративної мети та місії з мінімальними витратами ресурсів. Обгрунтовано необхідність і запропоновано методику оцінювання ефективності маркетингової стратегії з використанням критерію оптимальності та рівня витратності.

M. Sagaidak, M. Ischenko, Z. Gelevachuk

USAGE EFFECTIVENESS OF MARKETING STRATEGIES BY INDUSTRIAL ENTERPRISES

Summary

The scientific approaches to the definition of the "marketing strategy" notion's essence were generalized in the article. The marketing strategy is understood in the article as the totality of the tactic purposes and marketing measures, adaptive to the market conjuncture, for each separate SBU (strategic business unit) of the enterprise, the realization of which will result in the corporative aim and mission's achievement with the minimum expenditures of resources. The necessity is grounded and the methods of the marketing strategy's effectiveness estimation with the usage of the optimality criterion and the level of expenditures are offered.

№ 18 2013, стор. 64 - 68

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 475

Відомості про авторів

М. П. Сагайдак

к. е. н., доцент, завідувач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет"

M. Sagaidak

Cand. of Econ. Sciences, University Reader, Kryvyi Rih Economic Institute of SHEE "Kryvyi Rih National University"


М. І. Іщенко

к. е. н., доцент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет"

M. Ischenko

Cand. of Econ. Sciences, University Reader, Kryvyi Rih Economic Institute of SHEE "Kryvyi Rih National University"


З. Й. Гелевачук

асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет"

Z. Gelevachuk

Kryvyi Rih Economic Institute of SHEE "Kryvyi Rih National University"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.