EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ФОРМУВАННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ АЕРОПОРТІВ
О. М. Кліонський

Назад

УДК: 658.8.03:656.71(045)

О. М. Кліонський

ФОРМУВАННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ АЕРОПОРТІВ

Анотація

Удосконалено механізм управління ціновою політикою аеропорту шляхом використання інструментарію міжнародного маркетингу через зосередження уваги на розробці комплексного механізму управління ціновою стратегією, а саме ціною споживання, котра повинна включати комплексне обслуговування споживача.

O. Klionskyy

FORMATION OF THE SITUATIONAL MODEL OF PRICES MANAGEMENT IN THE SYSTEM OF AIRPORT INTERNATIONAL MARKETING

Summary

The article improved the mechanism of pricing policy of airport by using instruments of international marketing through a focus on developing an integrated mechanism of pricing strategies, namely the cost of consumption, which should include a comprehensive customer service.

№ 19 2013, стор. 73 - 79

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 326

Відомості про авторів

О. М. Кліонський

аспірант кафедри фінансів обліку і аудиту, Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету

O. Klionskyy

Postgraduate student of Finance Accounting and Audit, Institute of Economics and Management National Aviation University

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.