УДК: 330.48
І. Я. Антоненко
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ: МІЖНАРОДНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД
Анотація
У статті розглянуто питання державного регулювання процесу просування туристичного продукту. Проаналізовано світовий досвід формування попиту на послуги туристичних підприємств, який показав, що туризм розвивається там, де відбувається інтеграція держави та капіталу на основі господарських відносин. Запропоновано напрями надання державної підтримки розвитку туризму в країні.
I. Antonenko
STATE REGULATION OF THE TOURIST PRODUCT PROMOTION: INTERNATIONAL AND DOMESTIC EXPERIENCE
Summary
The article deals with the issue of state regulation of the promotion of the tourism product. Analysis of international experience creating demand for the services of travel companies. This experience has shown that tourism is developing in countries where the integration of state and capital on the basis of economic relations. Directions state support for tourism development in the country.
№ 21 2013, стор. 17 - 22
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 834