EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ: МІЖНАРОДНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД
І. Я. Антоненко

Назад

УДК: 330.48

І. Я. Антоненко

ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ: МІЖНАРОДНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД

Анотація

У статті розглянуто питання державного регулювання процесу просування туристичного продукту. Проаналізовано світовий досвід формування попиту на послуги туристичних підприємств, який показав, що туризм розвивається там, де відбувається інтеграція держави та капіталу на основі господарських відносин. Запропоновано напрями надання державної підтримки розвитку туризму в країні.

I. Antonenko

STATE REGULATION OF THE TOURIST PRODUCT PROMOTION: INTERNATIONAL AND DOMESTIC EXPERIENCE

Summary

The article deals with the issue of state regulation of the promotion of the tourism product. Analysis of international experience creating demand for the services of travel companies. This experience has shown that tourism is developing in countries where the integration of state and capital on the basis of economic relations. Directions state support for tourism development in the country.

№ 21 2013, стор. 17 - 22

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 834

Відомості про авторів

І. Я. Антоненко

д. е. н., доцент, професор кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, Київський національний торговельно-економічний університет

I. Antonenko

doctor of economics, docent, professor of the Department of Hotel, Restaurant and tourism business, Kyiv National Trade and Economic University

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.