EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА НА ПРИКЛАДІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
І. З. Криховецький

Назад

УДК: 330.111.62

І. З. Криховецький

ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА НА ПРИКЛАДІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

Анотація

У статті здійснюється аналіз маркетингової інформаційної політики на підприємствах туристичної галузі. Визначено основні чинники розвитку підприємств туристичної галузі Івано-Франківської області. Класифіковано рівень впізнаваності туристичних об'єктів карпатського регіону. Охарактеризовано основні критерії, що повинні запобігати досягненню критичного рівня збитковості туристичного підприємства.

I. Kryhovetskyy

INNOVATION POLITICS BY THE EXAMPLE OF MARKETING RESEARCHES OF TOURIST ENTERPRISES

Summary

The analysis of marketing information politics at the tourist enterprises is performed. Main factors of development of tourist enterprises in Ivano-Frankivsk region are determined. The level of recognition of tourist objects in Carpathian region is classified. Basic criteria that must prevent achieving of critical unprofitability level of a tourist enterprise are characterized.

№ 1 2014, стор. 16 - 19

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 507

Відомості про авторів

І. З. Криховецький

к. е. н., доцент кафедри економічної теорії, Івано-Франківський університет права імені Короля Данила Галицького

I. Kryhovetskyy

PhD, lecturer of the economic theory department of the Ivano-Frankivsk University of Law named after the King Danylo Halitsky

Як цитувати статтю

Криховецький І. З. Інноваційна політика на прикладі маркетингових досліджень підприємств туристичної галузі. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 1. С. 16–19.

Kryhovetskyy, I. (2014), “Innovation politics by the example of marketing researches of tourist enterprises”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 1, pp. 16–19.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.