УДК: 330.111.62
І. З. Криховецький
ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА НА ПРИКЛАДІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Анотація
У статті здійснюється аналіз маркетингової інформаційної політики на підприємствах туристичної галузі. Визначено основні чинники розвитку підприємств туристичної галузі Івано-Франківської області. Класифіковано рівень впізнаваності туристичних об'єктів карпатського регіону. Охарактеризовано основні критерії, що повинні запобігати досягненню критичного рівня збитковості туристичного підприємства.
I. Kryhovetskyy
INNOVATION POLITICS BY THE EXAMPLE OF MARKETING RESEARCHES OF TOURIST ENTERPRISES
Summary
The analysis of marketing information politics at the tourist enterprises is performed. Main factors of development of tourist enterprises in Ivano-Frankivsk region are determined. The level of recognition of tourist objects in Carpathian region is classified. Basic criteria that must prevent achieving of critical unprofitability level of a tourist enterprise are characterized.
№ 1 2014, стор. 16 - 19
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 647