EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ
О. П. Євсюков

Назад

УДК: 351.378:355.58

О. П. Євсюков

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ

Анотація

Досліджено шляхи удосконалення комунікативної компетентності державних службовців та питання протидії конфлікту інтересів при виконанні службових обов'язків.
Комунікативні якості державного службовця особливо яскраво проявляються під час прийняття управлінських рішень у надзвичайних ситуаціях. Досвід свідчить про те, що керівник органу управління, який володіє не тільки необхідними професійними знаннями та досвідом роботи на посаді, але й високими комунікативними здібностями приймає доцільне рішення і значно ефективніше втілює його у життя. Тому, відповідність комунікативних якостей державного службовця посаді, яку він обіймає, повинна бути складовою кваліфікаційних вимог до посади. Важливу роль в реалізації комунікативних якостей державного службовця відіграє його уміння запобігати виникненню конфлікту інтересів та здатність усунення конфліктних ситуацій.

О. Yevsyukov

COMMUNICATIVE COMPETENCE OF CIVIL SERVANT

Summary

Ways of communicative competence improvement of civil servants and the problem of the conflict of interests counteraction while official duties are investigated. Communicative qualities of a civil servant are brightly introduced in administrative decision-making in case of emergencies. According to the experience the head of the authority with professional knowledge skills and rich practical experience as well as high communicative skills takes sufficient decision and is more effective in its implementation. Thus civil servant ccommunicative qualities correspondence with the current position should be the part of the position qualifying requirements. The important role in communicative qualities implementation of a civil servant plays his ability to prevent conflict of interests and their elimination.

№ 1 2014, стор. 129 - 131

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 899

Відомості про авторів

О. П. Євсюков

кандидат психологічних наук, доцент кафедри державної служби, менеджменту та навчання за міжнародними проектами, Інституту державного управління у сфері цивільного захисту

О. Yevsyukov

candidate of psychological sciences, associate professor of government, service, management and learning under international projects department, Institute of state administration in sphere of civil

Як цитувати статтю

Євсюков О. П. Комунікативна компетентність державного службовця. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 1. С. 129–131.

Yevsyukov, О. (2014), “Communicative competence of civil servant”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 1, pp. 129–131.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.