УДК: 339.138
О. В. Бакалінський, Л. М. Вовкодав
ГРАНИЦІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ У ТУРБУЛЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Анотація
Вітчизняні підприємства працюють у турбулентному середовищі. Через це виникає принципова неможливість прогнозувати кількісний та якісний вплив, який спричинятиме частина факторів ринкового оточення. За таких умов на заваді використанню типових інструментів збору та аналізу управлінської інформації виникатиме низка обмежень. З метою формування практичних порад менеджерам, такі обмеження потребують упорядкування залежно від ситуації. Важливу роль у прийнятті управлінських рішень відіграють маркетингові дослідження. Завданням даної роботи є визначення границь використання маркетингових досліджень у турбулентному середовищі.
О. Bakalinsky, L. Vovkodav
THE SCOPES OF MARKETING RESEARCHES AT DECISION MAKING PROCESS ІN TURBULENT ENVIRONMENT
Summary
Domestic enterprises operate in turbulent environment. There is a fundamental inability to forecast the quantitative and qualitative influences caused by part of market environment factors. Under these conditions there are set of limitations that prevent using of standard tools for collecting and analyzing information for management. In order to form practical advices for managers there is a need to sort these limitations by the situation criteria. Marketing researches play the important role at decision-making process. The goal of the article is determining of the marketing researches scopes in turbulent environment.
№ 2 2014, стор. 79 - 81
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 713