EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ГРАНИЦІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ У ТУРБУЛЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
О. В. Бакалінський, Л. М. Вовкодав

Назад

УДК: 339.138

О. В. Бакалінський, Л. М. Вовкодав

ГРАНИЦІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ У ТУРБУЛЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Анотація

Вітчизняні підприємства працюють у турбулентному середовищі. Через це виникає принципова неможливість прогнозувати кількісний та якісний вплив, який спричинятиме частина факторів ринкового оточення. За таких умов на заваді використанню типових інструментів збору та аналізу управлінської інформації виникатиме низка обмежень. З метою формування практичних порад менеджерам, такі обмеження потребують упорядкування залежно від ситуації. Важливу роль у прийнятті управлінських рішень відіграють маркетингові дослідження. Завданням даної роботи є визначення границь використання маркетингових досліджень у турбулентному середовищі.

О. Bakalinsky, L. Vovkodav

THE SCOPES OF MARKETING RESEARCHES AT DECISION MAKING PROCESS ІN TURBULENT ENVIRONMENT

Summary

Domestic enterprises operate in turbulent environment. There is a fundamental inability to forecast the quantitative and qualitative influences caused by part of market environment factors. Under these conditions there are set of limitations that prevent using of standard tools for collecting and analyzing information for management. In order to form practical advices for managers there is a need to sort these limitations by the situation criteria. Marketing researches play the important role at decision-making process. The goal of the article is determining of the marketing researches scopes in turbulent environment.

№ 2 2014, стор. 79 - 81

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 713

Відомості про авторів

О. В. Бакалінський

д. е. н., професор кафедри менеджменту організацій і логістики, Держаний економіко-технологічний університет транспорту, м. Київ

О. Bakalinsky

Doctor of Economics, Professor of Department of organization management and logistics, State Economy and Technology University of Transport, Kiev


Л. М. Вовкодав

магістр, Держаний економіко-технологічний університет транспорту, м. Київ

L. Vovkodav

Master, State Economy and Technology University of Transport, Kiev

Як цитувати статтю

Бакалінський О. В., Вовкодав Л. М. Границі застосування маркетингових досліджень при прийнятті управлінських рішень у турбулентному середовищі. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 2. С. 79–81.

Bakalinsky, О. and Vovkodav, L. (2014), “The scopes of marketing researches at decision making process іn turbulent environment”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 2, pp. 79–81.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.