EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОБГРУНТУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ
Ю. М. Гальчинська

Назад

УДК: 338.5

Ю. М. Гальчинська

ОБГРУНТУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ

Анотація

У статті обгрунтовано механізм ціноутворення та формування маркетингової цінової політики. Досліджено основні підходи до визначення поняття "маркетингова цінова політика".

J. Galchynska

RATIONALIZATION AND FORMATION OF THE MECHANISM OF MARKETING PRICE POLICY PRICING

Summary

The article covered pricing mechanism and formation of marketing pricing. The main approaches to the definition of "marketing pricing".

№ 6 2014, стор. 27 - 30

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 782

Відомості про авторів

Ю. М. Гальчинська

к. е. н, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Національний університет біоресурсів і природокористування України

J. Galchynska

Ph.D., Associate Professor, Department of marketing and international trade National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine

Як цитувати статтю

Гальчинська Ю. М. Обгрунтування механізму ціноутворення та формування маркетингової цінової політики. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 6. С. 27–30.

Galchynska, J. (2014), “Rationalization and formation of the mechanism of marketing price policy pricing”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 6, pp. 27–30.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.