ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА НІШЕВИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ РИНКАХ
О. В. Коваленко
О. В. Коваленко
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА НІШЕВИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ РИНКАХ
Анотація
Проаналізовано ефективність інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості в умовах ринкових відносин.
Висвітлено проблеми ефективної діяльності інноваційних підприємств харчової промисловості. Встановлено, що економічний ефект — це кількісний показник, який враховує у вартісному виразі усі результати та витрати, а також рівень впливу якісних видів інноваційних ефектів, одержаних від здійснення інноваційної діяльності. На прикладі ринку дитячого харчування доведено, що економічний ефект від інноваційної діяльності можуть створювати не лише дослідники, науковці і виробники, а й споживачі продукції.
Обгрунтовано методичні підходи, що надають можливості для підвищення ефективності підприємницької діяльності підприємств. Визначено ефективність інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості та перспективи розвитку нішевого ринку дитячого харчування. Один з методичних підходів, що відкриває можливості для підвищення ефективності підприємницької діяльності, — це диверсифікація, у межах якої виділено декілька сценаріїв. Зокрема орієнтація виробництва харчової продукції на нішеві продовольчі ринки дає можливість виробнику отримувати чималий економічний ефект.
O. Kovalenko
EFFICIENCY IMPLEMENTING OF INNOVATIVE PRODUCTS ON THE FOOD MARKETS NICHES
Summary
The article analyses the efficiency of innovative activity under the conditions of food industry market.
The paper covers the investigation into the problems efficiency of food industry innovative activity. It has been established that the economic effect a quantitative indicator that considers in value all the results and costs and the level of influence of high-quality innovative effects resulting from the implementation of innovation. For example, baby food market it has been proved that the economic effect of innovation activities can create not only researchers, scientists and entrepreneurs, but also the consumers.
It has been proved methodological approaches that provide possibilities to for increasing efficiency entrepreneurial activity. It has been defined efficiency of innovation activities food industry and development prospects of baby food markets niches. One of the methodological approaches that provides opportunities to increase business efficiency this diversification, within which allocated a number of scenarios. In particular, the orientation of the production of food products for niche food markets makes it possible the producer to receive a considerable economic effect.
№ 8 2014, стор. 26 - 29
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 716